Od 01.01.2022 r. obsługa prowadzona przez firmę IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o. odbywa się wyłącznie za pośrednictwem specjalnej aplikacji SocialPartner dostępnej pod adresem https://socialpartner.pl
Nowa forma obsługi ZFŚS obejmuje pracowników oraz emerytów i rencistów ArcelorMittal Poland S.A. z Dąbrowy Górniczej, Sosnowca, Świętochłowic, Chorzowa i pracujących w Zdzieszowicach (nie dotyczy natomiast zatrudnionych przez ZKZ).
Film pokazujący zasady korzystania z aplikacji SocjalPartner, dostępny jest pod adresem: https://learning.elucidat.com/course/61a0e21faf409-61a0f00c8ba9d
Szczegółowa instrukcje użytkowania aplikacji SocialPartner znajduje się:
Ø na stronie internetowej firmy IMPEL FACILITY SERVICES pod adresem: https://zfss.bppartner.com.pl/index.php/arcelormittal
Ø w Studni AMP w zakładce HR (regulaminy/instrukcje - ZFŚS) pod adresem: http://studnia/hr/Strony/ZF%C5%9AS.aspx
Osoby, które nie korzystają z komputerów, będą mogły skorzystać z aplikacji w siedzibie IMPEL FACILITY SERVICES tj.: w dotychczasowych miejscach obsługi socjalnej.
Osoby zainteresowane ewentualnym szkoleniem stacjonarnym proszone są o bezpośredni kontakt telefoniczny z IMPEL FACILITY SERVICES w celu ewentualnego ustalenia terminu możliwego szkolenia (IMPEL FACILITY SERVICES dział socjalny: 32 792 75 69, dział turystyki: 32 792 86 05).
W przypadku pytań lub problemów technicznych prosimy o kontakt:
na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub pod numer telefonu:
32 792 75 69,
32 735 50 12,
32 792 86 05-06,
664 983 553.