Od 01.01.2022 r. obsługa prowadzona przez firmę IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o. odbywa się wyłącznie za pośrednictwem specjalnej aplikacji SocialPartner dostępnej pod adresem https://socialpartner.pl
Nowa forma obsługi ZFŚS obejmuje pracowników oraz emerytów i rencistów Przedsiębiorstwa Usług Kolejowych KOLPREM Sp. z o.o.
Szczegółowa instrukcje użytkowania aplikacji SocialPartner znajduje się:
Ø na stronie internetowej firmy IMPEL FACILITY SERVICES pod adresem: https://zfss.bppartner.com.pl/index.php/arcelormittal
Osoby, które nie korzystają z komputerów, będą mogły skorzystać z aplikacji w siedzibie IMPEL FACILITY SERVICES tj.: w dotychczasowych miejscach obsługi socjalnej.
Osoby zainteresowane ewentualnym szkoleniem stacjonarnym proszone są o bezpośredni kontakt telefoniczny z IMPEL FACILITY SERVICES w celu ewentualnego ustalenia terminu możliwego szkolenia (IMPEL FACILITY SERVICES dział socjalny: 32 792 75 69, dział turystyki: 32 792 86 05).
W przypadku pytań lub problemów technicznych prosimy o kontakt:
na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub pod numer telefonu:
32 792 75 69,
32 735 50 12,
32 792 86 05-06,
664 983 553.